Rabu, 11 Ogos 2010

Barakallahulakuma wajamaabainakuma fi khoirrrrrrrrrr......

hmmmm...
Pertama aku nak ucapkan tahniah  pada Dr.Firdaus dan pasangannya..yang mana akan diijabkabulakan.semoga penyatuan kamu berdua membawa kepada penyatuan untuk pembagunan umah di masa depan kelak.InshaAllah..

Aku sentiasa mendoakan kebahagian kalian berdua hingga ke anak cucu...walaupun aku tidak kesempatan untuk menghadiri majlis perkahwinan Dr.
InshaAllah sekembalinya Dr. ke bumi mesir aku akan bersilaturhim ke rumah Dr..hmm* nak makan nasi*haraf-haraf Dr. sudi menerima kunjugan aku..hehehe! boleh Dr yer...!!!

Apa-apa pun semoga majlis kesyukuran @perkahwinan Dr. berjalan lancar seperti mana yang telah dirancang...yang penting doa-doa lah pada aku dan sahabat-sahabat seperjuangan yang lain semoga dapat menyempurna syariat yang dituntut oleh agama juga.

Baginda s.a.w bersabda:
Perkahwinan itu Sunnahku,sesiapa yang tidak suka kepada sunnahku,dia bukan dari kalangan umatku” -(Riwayat Bukhari dan Muslim)

“Wahai pemuda-pemuda,sesiapa sahaja diantara kamu yang berkemampuan untuk berkahwin,maka berkahwinlah kerana dengan berkahwin dapat menundukkan pandangan dan menjaga kehormatan diri”- (Riwayat Bukhari dan Muslim)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan