Sabtu, 28 Ogos 2010

Alfun mabrukk....

Sekalung tahniah pada Ust Akhori. Keputusan imtihan tahun akhir yang telah pun diketahui beberapa hari yang lalu telah membawa satu berita gembira untuk ust akhori dan juga buat diri ku.Kegembiraan pada raub wajahnya amat menyenangkan diriku.

Jika sebelum ini dia banyak membisu dan tidak riang seperti hari ini.Alhamdulillah selepas natijah imtihan dikeluarkan,aku dapat melihat kelainan pada dirinya,semoga kejayaan yang ust akhori diperolehi dapat dikongsi bersama.


Untuk pengetahuan, ust akhori adalah pelajar yang tidak pernah pulang semenjak menjejak kaki di bumi Ambiya,hampir enam tahun beliau tinggal,dan tidak pernah pulang,beliau sangat mementingkan pada pelajarannya,dan juga mahir dan arif dalam komputer.

Jika ada segala permasalahan yang berkaitan komputer boleh bertanya padanya,(memang xleh lawan ah kalu bab komputer, heker  gila), cuma dia seorang yang sangat pemalu orangnya.

Beliau juga berharaf dapat menyambung pengajian di Darul Iftat jika diberikan peluang InshaAlla.Semoga usaha ust akhori utk meneruskan pengajian di bumi Ambiya ini tercapai...
Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan